Wil je een keer komen kijken en/of meetrainen, kom gewoon langs. De eerste 3 maanden train je gratis mee!

Mr. Fillet verlengd samenwerking

Op zaterdag 28 september is, na twee fantastische jaren waarin de club maar liefst twee keer achtereenvolgens kampioen werd, het hoofdsponsorcontract vernieuwd én verbeterd. Dat betekent dat Mr Fillet de komende vijf jaar weer schouder aan schouder staat met deze geweldige club.

,,Het is een eer voor ons om onze naam verbonden te zien met de gehele vereniging: van de heren senioren tot het altijd energieke damesteam en niet te vergeten alle jeugdteams die met zoveel passie en plezier spelen. We kunnen niet wachten om alle spelers in hun nieuwe shirts met het Mr Fillet-logo trots op de borst het veld op te zien rennen.”

Dit partnerschap draait niet alleen om sponsoring; het draait om gedeelde waarden en een gemeenschappelijk doel: groei, succes, en vooral plezier in de sport. ,,We voelen ons verbonden met de veerkracht, doorzettingsvermogen, en teamspirit die Rugbyclub Spakenburg elke keer weer laat zien. Het enthousiasme van de spelers, de support van de fans en de betrokkenheid van de hele gemeenschap – dat is precies waar Mr Fillet voor staat.”

Met deze verlenging bevestigt Mr. Fillet zijn toewijding aan de sport en aan de lokale gemeenschap. ,,We geloven in de kracht van samenwerken en bouwen samen aan een veelbelovende toekomst vol sportieve hoogtepunten. Laten we samen geschiedenis schrijven en blijven winnen, op én naast het veld. Op naar nog meer kampioenschappen, mooie momenten en gedeelde successen!”

Dit bericht heeft 0 reacties